Tak for din henvendelse
Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Vi glæder os til at fortælle dig mere.
At produktet lever op til forventningerne, er ikke i sig selv en garanti for succes. Det er sådan set bare forventeligt. Den gode kundeoplevelse er summen af de oplevelser, din kunde har efter at have været i kontakt med dig – fra den indledende research over information og beslutning om køb til selve købet og den efterfølgende servicering.
Nutidens forbrugere – uanset om vi taler om en privatperson, der køber vinterdæk, eller en virksomhed, der skal bruge en meget specialiseret ydelse – er troløse, utålmodige og kritiske. De er som regel også grundige. De ved, hvad de vil, og de ved også, hvad de ikke vil spilde tiden på. Med et enkelt klik er de videre, og chancen for, at de vender tilbage, er forbavsende lille.
Kunder, der får en god oplevelse, er loyale kunder, og loyale kunder er det eneste sikre kort i en tid, hvor alt andet blæser i vinden. Markeder flytter sig, ny teknologi kommer til, og nye spillere kommer på banen. Faktorer, som er uden for din kontrol, men holder du fokus på dine kunder, og arbejder du hele tiden på at give dem den allerbedste købs- og kundeoplevelse, står du stærkt i stormen.
Gevinsterne bliver blandt andet:
Mulighederne for at hjælpe dine kunder, når de besøger dig på de digitale platforme, er mange. Afhængigt af branche og kundesegment kan du med fordel overveje at give dem en eller flere af følgende muligheder for onlineselvbetjening:
Og så er der hele rygraden i dit it-system og adgangen til relevant information, når du eller din kunde har brug for det. Optimal udnyttelse af data og information gør det muligt at tilbyde unikke kundeoplevelser – og dermed øge den forretningsmæssige værdi.
Alle steder, hvor du møder dine kunder – online, på telefonen eller fysisk – kan du styrke relationen med dem. Der er mange muligheder for at understøtte netop dette med teknologi.
Læs, hvordan Twilfit og Mediehuset Herning Folkeblad har forbedret kundeoplevelsen i praksis.
Twilfit flytter ERP-systemet til skyen. "Standardisering gør det muligt for os at effektivisere virksomheden og betyder, at vi kan fokusere på kundeoplevelsen. Det er også vigtigt for os at kunne gøre brug af den nyeste teknologi – både nu og i fremtiden. Vi vil ikke hænge fast i egenudviklede løsninger, som senere bliver tidskrævende og dyre at opgradere", siger Robert Backéus, Twilfits it-ansvarlige.
Læs hele casenMediehusene konsoliderer sig i disse år. Det gør Mediehuset Herning Folkeblad også, men samtidig tager de nu for alvor fat i den digitale transformation og bruger den som løftestang til at lægge produkter, processer og forretningsmodeller om til nye formater. Den individualiserede brugeroplevelse får mediebrugere til at vende tilbage til deres indholdssites.
Se videoen med Axel Nielsen, der er administrerende direktør hos Mediehuset Herning Folkeblad, og hør, hvordan de med digital transformation skaber nye ideer og forretningsmuligheder efter kundernes ønsker.
Læs casen herFå inspiration, og lær fra andre virksomheder, der har skabt resultater inden for centrale digitale fokusområder.
Med denne app kan du optimere din forretning og dit forhold til revisor og bank ved at give dem mere indsigt i din virksomhed. Samtidig får du nemt og overskueligt overblik over din forretnings performance og kan benchmarke op imod dine konkurrenter. Du vælger selv, hvor detaljeret du vil gøre det.
Her kan du hente den gratis guide med 5 praktiske digitaliseringsråd og 10 konkrete cases til, hvordan du kommer videre med digitaliseringen af din virksomhed.
Dyk ned i et eller flere af de 5 digitale strategiområder:
Eller læs om, hvordan en række vidt forskellige virksomheder helt konkret har valgt at arbejde med digitaliseringsmulighederne.
Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Vi glæder os til at fortælle dig mere.
Der er desværre sket en fejl, men prøv igen. Kontakt webmaster@eg.dk, hvis du får beskeden flere gange.
EG sælger sin serviceforretning til DXC Technology – strategisk match og komplementære kompetencer var afgørende for valget af ny ejer.