Gem, find og del information fra hele virksomheden ét sted

Med EG CrossWork skaber, arkiverer, genfinder og deler du informationer og dokumenter om kunder, partnere og projekter ét sted.

EG CrossWork optimerer samarbejde på tværs af organisationen, gør det nemt at automatisere og supportere processer – og at tilgå nøglefunktioner fra Outlook eller en vilkårlig mobil enhed.

Kontakt os og hør mere

Sæt strøm til processerne, spar tid og udnyt eksisterende viden optimalt

EG CrossWork er en cloudbaseret vidensplatform, der udvider SharePoint Onlines stærke funktionalitet ved at integrere direkte med og trække informationer fra dine eksisterende systemer som fx Office 365, Dynamics ERP-løsninger og Dynamics CRM.

  • Organisér viden
  • Kendt struktur
  • Strømlinede processer
  • Best practice
  • Mobil effektivitet
Tilbage
Frem

Saml al viden ét sted

EG CrossWork integrerer med virksomhedens kernesystemer såsom nyere udgaver af Microsoft Dynamics AX og NAV, Dynamics CRM og Office 365. Det samler og strukturerer tilgængelig viden – som fx dokumenter, mails og stamdata – der før har været spredt på forskellige systemer, gør den søgbar, nem at finde og anvende på ny.

Du kan også nemt følge og styrke dine projektforløb gennem samtlige faser fra fx indledende tilbud over leverance og hele vejen til support. Endelig kan den strukturerede viden gøres tilgængelig på tværs af hele værdikæden – også til eksterne parter såsom kunder og samarbejdspartnere.

Alle informationer ligger som du er vant til

EG CrossWork genbruger den struktur, du allerede kender fra dit ERP-system. Det betyder i praksis, at alt automatisk organiseres og genfindes på sin vante plads, så du nemt navigerer rundt i eksisterende viden om fx kunder, partnere, produkter og projekter.

Understøt virksomhedens processer

Processer er ofte en kombination af strukturerede og ikke-strukturerede elementer. EG CrossWork rummer begge dele på tværs af systemer, dokumenter og mails. Det understøtter implementering af standardiserede procesforløb, så du kan effektivisere alt fra fx bilagsgodkendelse til udvikling og introduktion af nye produkter.

Spar tid og styrk best practice med EG CrossWork

EG CrossWork genanvender automatisk informationer om fx kunder, kontaktinformationer og økonomiske transaktioner fra dit ERP- og CRM-system og sætter dem ind i tilknyttede dokumenter eller skabeloner. Det sparer tid og tastearbejde – og minimerer risikoen for fejl. Automatisk tilknytning af metadata gør det også nemt at genfinde dokumenterne igen.

Platformen understøtter best practice i hele virksomheden og gør det nemt at genbruge eksisterende dokumenter og skabeloner, så du hurtigere kan oprette fx tilbud eller ordrer.

Vær effektiv overalt – også mobilt

Medarbejderne bliver i stand til at arbejde med den samlede, integrerede vidensbase og drage fordel af mulighederne med EG CrossWork direkte i Outlook med EG Outlook Plugin. Medarbejderne kan også arbejde med EG CrossWork via en vilkårlig mobil enhed, når de er på farten. Det sparer tid, styrker samarbejdet og øger mobiliteten.