Vind kampen om kunderne, og styrk væksten

Med Microsoft Dynamics CRM fra EG styrker du vækst, overblik og transparens i hele virksomheden. Samtidig når du lettere nye kunder på tværs af medier og kanaler – og får optimalt grundlag for at styrke loyaliteten hos eksisterende kunder. 

Kontakt os for en snak om jeres behov

Styrk marketing, salg og service

  • Marketing
  • Salg
  • Service
Tilbage
Frem

Dynamics CRM øger produktiviteten i din marketingafdeling

Dynamics CRM fra EG øger produktiviteten i din marketingafdeling og sætter overleveringen af kvalificerede leads i system. 

Du kan arbejde med kunderelationer – og bevare fuld transparens – på tværs af alle kanaler og styrke produktiviteten på tværs af den samlede marketingafdeling. Planlæg marketingindsatsen med Microsoft Dynamics CRM, og nå dine kunder på tværs af alle platforme. Download produktark om CRM Marketing.

  • Dokumentér marketingindsats og afkast
  • Understøt og design din omnichannel-strategi, og få samlet overblik
  • Gør kundeoplevelse og dialog personlig
  • Øg produktiviteten med automatisering og konstant adgang til relevant viden
  • Nem og dynamisk planlægning, test, udførelse og analyse af marketingaktiviteter
  • Understøtter regel- og handlingsbaseret marketing baseret på triggers som tidsforløb, historik og total relation til din virksomhed. 

Interesseret i at høre mere?

Dynamics CRM giver salg viden og værktøjer på hånden

Dynamics CRM fra EG giver dig viden og værktøjer på hånden, der kan øge vækst, salgsproduktivitet, kundeindsigt og -loyalitet. Du får grundlag for at bruge salgsafdelingens ressourcer optimalt og for at måle indsats og værdiansætte din pipeline. 

Sæt fokus på salgsproduktiviteten med Microsoft Dynamics CRM, og øg virksomhedens vækst. Download produktark om CRM Salg

  • Identificér og prioritér de mest værdifulde kunder, og øg salgsproduktiviteten
  • Få overblik over salgsindsats på person- eller afdelingsniveau
  • Design og automatisér salgsproces og efterfølgende krydssalgsmuligheder
  • Samtænk marketing og salg ved at standardisere og kvalificere leads
  • Få let adgang til effektiv forecast og retvisende ledelsesinformatik
  • Konsolidér og anvend information på tværs af virksomheden
  • Fungerer online, offline og på en hvilken som helst enhed
  • Brug CRM direkte fra Outlook, og se al information i én grænseflade. 

Interesseret i at høre mere?

Microsoft Dynamics CRM giver indsigt i kundernes samlede engagement

Microsoft Dynamics CRM fra EG knytter marketing, salg og service tæt sammen og giver indsigt i kundernes samlede engagement. Det giver serviceteam og serviceteknikere grundlag for at håndtere kundedialog kompetent og effektivt og øger kundernes tilfredshed, loyalitet og profitabilitet. Få overblik med Microsoft Dynamics CRM, og øg kundeloyalitet og -tilfredshed med service og målrettet dialog. Download produktark om CRM Service

  • Lad service være med til at skabe leads og øge mersalg
  • Øg kundetilfredsheden, og bidrag til virksomhedens vækst
  • Informér kunderne proaktivt
  • Serviceteknikere har alle relevante informationer under og efter kundebesøg
  • Styr ressourcer og tid direkte i Dynamics CRM
  • Accelerér prioriterede problemer, og prioritér løsningen
  • Dokumentér arbejdet med rapporter om fx servicetilfredshed. 

Interesseret i at høre mere?

Rådgivning, løsninger og it-services

  • Rådgivning
  • ERP-platforme
  • Business Analytics
  • CRM & Collaboration
  • Application Services
  • Infrastructure Services
  • Service & Support
Tilbage
Frem

Kundereferencer

  • ALPI Danmark

    ALPI har taget et stort skridt på vejen mod det rene elektroniske skrivebord, så visionen om at arbejde hurtigere og mere effektivt kan realiseres.

  • Beatræ A/S - regnskab

    Med EG Visual følger et modul for elektronisk godkendelse af leverandørfaktura, og Beatræ modtager nu de fleste fakturaer elektronisk med mulighed for at scanne papirfakturaer ind i systemet.

  • Skov A/S

    Skov fik en effektiv kundeportal med SharePoint

  • Beatræ A/S - CrossWork

    I samarbejde med EG fik Beatræ mulighed for at dokumentere samtlige byggesager direkte fra mobilen. EG CrossWork holder styr på de enkelte sager, og en app til mobilen gør informationerne tilgængelige helt ude på byggepladsen og gør det nemt at tilknytte billeder og mails.

Nyheder og artikler

2feb
News
Nyt digitalt medie: SamfundsDesign.dk skal bidrage til et bedre digitalt samfund
Article / Søren Tang
Skal du gå public cloud? Kig på organisationens it-behov
Article / Elias Lundstrøm
Forskere: Digital omstilling truer mindre danske produktionsvirksomheder