CRM

Få fuld værdi af jeres investering i CRM

EG kan hjælpe jer med at udarbejde og implementere CRM-løsninger, der skaber forretningsmæssig værdi, ved at optimere kundeengagementet.

Læs mere om fordelene her på siden

Få kunder for livet med en Dynamics 365 CRM-platform

Integrerede Dynamics 365 CRM-applikationer i skyen kan hjælpe jer med at optimere processerne for kundeengagement på tværs af salgs-, marketing- og servicefunktioner. Start med at implementere det, der giver mening nu, og udvid, i takt med at jeres behov ændrer sig. 

  • Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation
  • Microsoft Dynamics 365 for Sales
  • Microsoft Dynamics 365 for Marketing
  • Microsoft Dynamics 365 for Customer Service
  • Microsoft Dynamics 365 for Field Service
Tilbage
Frem

Mere rentable projekter og færre overraskelser

Virksomhedens omdømme og bundlinje afhænger af kvaliteten af de projekter, I udfører.

Med Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation kan I øge produktiviteten i jeres projekter – lige fra den indledende afgrænsning af projektet til den endelige leverance. Ved at automatisere almindelige opgaver og skabe sammenhæng mellem medarbejdere og processer kan I:

  • Planlægge projekter i samarbejde mellem salgs- og projektafdelingerne
  • Vinde og fastholde kundernes loyalitet med præcise estimater, der lever op til forventningerne
  • Øge medarbejdernes produktivitet med procesautomatisering og samarbejdsværktøjer
  • Anvende de bedste projektressourcer på tværs af projektstyring, kundeservice og teknisk service.

EG's konsulenter kan hjælpe jer med at integrere centrale funktioner til automatisering af projektstyringen i jeres projektforretning, så I ved hjælp af automatiserings- og samarbejdsværktøjer kan øge rentabiliteten, sætte kunderne i fokus og sikre, at I løber ind i færre overraskelser.

Kontakt os for at få yderligere information

Omdan kundeloyalitet til livslang værdi

Der skal mere til at vinde kundernes tillid og loyalitet end bare at styre den eksisterende salgspipeline.

Med Microsoft Dynamics 365 for Sales kan I ved hjælp af omfattende kundeindsigt baseret på historiske data og de seneste kundeinteraktioner forstå kundernes adfærd, tendenser og potentielle værdi og dermed:

  • Forudsige kundernes behov og give dem mere relevante tilbud
  • Fokusere på de vigtigste kunder og handler
  • Reducere omkostningerne til erhvervelse og fastholdelse af kunder
  • Sætte turbo på salgsprocessen med data og prædiktiv analyse i realtid
  • Få loyale, tilfredse kunder for livet.

EG kan hjælpe jer med at dele kundeindsigt og salgsoplysninger på tværs af organisationen, så I kan tilbyde kunderne et koordineret og værdiskabende samarbejde i alle faser af deres livscyklus.

Kontakt os for at få yderligere information

Skab sammenhængende kundeoplevelser

Hvornår bliver markedsføring til salg? 

Med Microsoft Dynamics 365 for Marketing kan I tage skridtet videre fra simpel e-mailmarkedsføring og forbinde jeres salgs- og marketingdata, platforme og processer til at skabe engagerende kundeoplevelser. I kan:

  • Skabe og pleje leads med multichannel-kampagner baseret på kundeengagement.
  • Sikre prioritering, overdragelse og overblik over leads med sammenhængende salgs- og marketingprocesser.
  • Forudsige kundebehov, se skjult indsigt og øge kundens livstidsværdi.
  • Måle præcist på markedsføringen med integreret business intelligence og analyse.
  • Afholde events og kommunikere med kunder på tværs af sociale kanaler.

EG har stor erfaring med at implementere skalerbare og sikre digitale platforme, som omfatter løsninger til automatisering af markedsføringen. Vi kan hjælpe jer med at udarbejde og gennemføre en digital strategi og få mere smæk for markedsføringsskillingen.

Kontakt os for at få yderligere information

Yd bedre kundeservice, og få kunder for livet

Kunderejsen slutter ikke, når kunderne køber jeres løsninger. Effektiv kundeservice, når og der hvor kunderne vil have det, er grundlaget for mere værdifulde, livslange kunderelationer.

Med Microsoft Dynamics 365 for Customer Service kan I skabe en sammenhængende oplevelse på tværs af kanaler og servicetyper og dermed:

  • Tilbyde kundeservice når som helst og hvor som helst på tværs af enheder og kanaler
  • Proaktivt løse kundeserviceproblemer og tilpasse jer skiftende behov
  • Skabe personlige interaktioner baseret på tidligere interaktioner og adfærd
  • Hjælpe kunderne med selv at finde svar på deres spørgsmål via selvbetjening
  • Give kundeservicemedarbejderne de oplysninger, de skal bruge for at kunne yde hurtigere og bedre service.

EG kan hjælpe jer med at dele kundeoplysninger på tværs af virksomhedens salgs- og markedsføringsfunktioner, så I kan udnytte de muligheder for kryds- og opsalg, som kundeservicemedarbejderne registrerer.

Kontakt os for at få yderligere information

Gør det rigtigt første gang

Når I er nødt til at aflægge flere servicebesøg på grund af planlægningsproblemer, manglende reservedele eller utilstrækkelige kompetencer, er det frustrerende for kunderne og dyrt for jer.

Med Microsoft Dynamics 365 for Field Service kan I få arbejdet gjort første gang. Med intelligent planlægning og mobilunderstøttelse kan I sørge for, at de rigtige ressourcer er det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. I kan:

  • Automatisk optimere tidsplaner og hurtigt omfordele ressourcer
  • Medtage placering, tilgængelighed, kompetencer og kundepræferencer i ressourceplanlægningen
  • Øge andelen af opgaver, der løses ved første besøg, og forenkle ekspeditionen
  • Få de rigtige ressourcer og reservedele med ud til kunderne hver gang ved brug af effektiv lagerstyring
  • Give kørende serviceteknikere adgang til kundeoplysninger i realtid og mulighed for at håndtere arbejdsordrer via mobilapps.

EG kan hjælpe jer med at yde hurtig og effektiv teknisk service. Vi kan også hjælpe jer med at gå fra at løse problemerne, når de er opstået, til at anvende prædiktiv analyse, som gør jer i stand til at løse serviceproblemer, før kunderne når at opdage dem.

Kontakt os for at få yderligere information

Kundereference

Herning Folkeblad

Digital transformation gør det muligt for Mediehuset Herning Folkeblad at skabe nye ideer og forretningsmuligheder efter mediebrugerens ønsker.

Herning Folkeblad - Læs casen, og se videoen

Rådgivning, løsninger og it-services

  • Rådgivning
  • Dynamics 365
  • ERP-platforme
  • Business Analytics
  • CRM, CEM & Collaboration
  • Application Services
  • Infrastructure Services
  • Service & Support
Tilbage
Frem

Microsoft Dynamics 365 - fremtidens platform. Nu.

Microsoft Dynamics 365 samler ERP, CRM og business intelligence under ét på en altid opdateret cloudplatform. Dynamics 365 fjerner grænserne mellem de enkelte systemer og giver dig øjeblikkelig adgang til den nyeste teknologi i en agil og effektiv løsning, der frigør ressourcer fra drift til fokus på forretningsværdi.

Læs mere om Dynamics 365 her

Nyheder og artikler

13sep
Nyhed
EG opnår sin 11. Microsoft guldkompetence
Article /  Michael Weis
CRM: 11 trin til at blive klar
Article /  Christian P. Olsen
Sådan får du CRM integreret 100 % i medarbejdernes hverdag