Omnichannel Optimiser

Effektiviser din kundekommunikation på tværs af alle kanaler.

Med avanceret analyse af kundeadfærd kan du skabe sammenhængende kundeoplevelser. Personlig, præcis og konsistent kommunikation, der genkender den enkelte kundes unikke behov, giver den optimale omnichannel kundeoplevelse.

Ring til os for at høre mere

Kundereferencer

  • HMN Naturgas, IBM Cognos

    HMN Naturgas sparer tusindvis af timer med IBM Cognos TM1. Fuld transparens og sporbarhed er nogle af de få ting HMN har opnået i samarbejde med EG.

  • Icopal

    Icopal effektiviserer økonomiafdelingen med Cognos

  • Nordforbrænding

    Med IBM Cognos Express fra EG blev det muligt for Nordforbrænding at binde deres produktionssystem og økonomisystem tættere sammen. Læs mere her!

  • Linco Food Systems

    Med SAP All-in-One binder Linco Food Systems effektivt alle virksomhedens processer sammen, som har sikret øget kvalitet, validitet og hastighed.

  • Nic. Christiansen Gruppen

    Med Cognos BI-løsning fra EG fik Nic. Christiansen Gruppen mulighed for selv at sammensætte Active Reports. Læs mere om deres oplevelse med Cognos BI her!

  • Plantorama, LS Retail

    Med tre indkøbsselskaber, otte butikker, 48 POS-enheder og en årlig omsætning på 300 mio. kroner er der mange data og systemer at holde rede på i Plantorama.

  • Matas, overvågning

    Matas tager kampen op mod svind med et centraliseret tv-overvågningssystem, som samkører med transaktionerne fra kasserne.

  • NOE / Jysk Energi

    Hos NOE / Jysk Energi fik man med implementeringen af Cognos BI fra EG overblik og et optimalt beslutningsgrundlag. Læs mere om deres oplevelse med EG her!

  • Linak A/S

    Linak automatiserede processer med Cognos TM1

Nyheder og artikler

14mar
Pressrelease
EG Citizen Solutions får ny divisionsdirektør
Article / Søren Tang
Dit it-sikkerhedsbudget siger intet om din sikkerhed
Article / Henrik Binderup
Hvornår ved du, om I mister penge på projekter?