02.06 Standardsoftware
Dynamisk indkøbssystem til indkøb af standardsoftware, support- og vedligeholdsaftaler og ydelser relateret til softwaren, herunder implementering, installation og konfiguration samt undervisning og rådgivning.
Der er to kategorier, der kan benyttes til anskaffelse:
Kategori 1: Benyttes når et indkøb alene skal evalueres på pris
Kategori 2: Benyttes når et indkøb skal evalueres på både pris og kvalitet.
Sortiment
I det dynamiske indkøbssystem kan der anskaffes software og ydelser inden for nedenstående 5 ydelsesområder:
- Standardsoftware
- Support- og vedligeholdsaftaler
- Installation, implementering og konfiguration
- Undervisning relateret til software
- Rådgivning relateret til software
Funktionaliteten af software og ydelser er kategoriseret efter Gartners markedsdefinitioner.
EG Danmark er på aftalen i kategori 4: Enterprise Resource Planning (ERP). Her kan man fx anskaffe:
- Afregningsservices til forsyningsvirksomheder
- Løn- og vagtplansystemer
- Selvbetjeningsløsninger og digitale kommunale arbejdsgange
- Administrative løsninger til det specialiserede socialområde
- Administrative løsninger til kirker og kirkegårde
- Administrative løsninger til håndtering af arbejdsmiljø, forsikringsskader, kvalitets-sikring og HR-arbejde.
Læs mere på www.ski.dk (åbner nyt vindue)