Nem selvbetjening sparer tid og penge

Behandling af papiransøgninger tager tid og koster mange penge. OIB Borger er en digital selvbetjeningsplatform, som gør det nemt og enkelt for kommunens borgere og virksomheder at betjene sig selv på nettet – på alle tider af døgnet.

Med OIB Borger kan kommunen derfor tilbyde en bedre borgerservice og samtidig spare tid og penge på administration.

Læs, hvad dine kolleger mener

I stedet for selv at skrive en masse om vores løsninger har vi spurgt dine kolleger om, hvad de mener, de får for pengene hos EG.

  • Silkeborg Kommune – satte strøm til ansøgningerne

    Silkeborg Kommune sætter strøm til legaterne og har nu gladere borgere og færre omkostninger.

  • Favrskov Kommune

    Favrskov Kommunes behov for at optimere arbejdsgange førte til implementering af OIB Borger og NetForvaltning Vielse – en digitaliseret og effektiv løsning.

  • Tårnby Kommune – OIB Borger

    Tårnby Kommune har i samarbejde med EG implementeret selvbetjeningsløsningen OIB Borger, som kvalitetssikre dialogen og effektiviserer sagsbehandlingen.

  • Egedal Kommune

    fra EG, for at gøre det attraktivt for borgerne at betjene sig selv via nettet.

Nyheder og artikler

14mar
Pressrelease
EG Citizen Solutions får ny divisionsdirektør