
Sensum Careplan hjælper og optimerer arbejdsgange
Sensum Careplan er en modulær kommunikations-, struktur- og planlægningsplatform udviklet til at forbedre livet for borgerne, optimere personalets arbejdsgange og forbedre kommunikationen mellem borger, medarbejdere og pårørende.
Platformen består af:
- En brugerflade med letforståelige moduler til borgeren
- Et administrationssystem, mobilapps og overbliksskærme til personalet
- En mobilapp til pårørende, som giver dem indsigt i hverdagen.
- Infoskærme og virtuelle receptionister, der strømliner informationen på stedet.
Sensum Careplan skaber tid til det, der gør en forskel
Sensum Careplan startede i 2011 som et udviklingsprojekt af trivselskærmen sammen med Fremtidens Plejehjem i Aalborg og Gentofte Kommune og er udviklet med fokus på værdighed og autonomi for brugeren.
Sensum Careplan:
- Giver personalet tid og overblik til at koncentrere sig om kerneopgaverne
- Giver borgerne struktur, hjælp og tryghed i hverdagen
- Er et virtuelt samlingspunkt for pårørende
- Giver overskuelig information på rette tid og rette sted
- Er intuitivt, brugervenligt og kan tilpasses brugernes behov
- Er i konstant udvikling.
Sensum Careplan for personalet
Sensum Careplan er et nyttigt værktøj til personalet, hvor man fx hurtigt kan skabe sig et overblik over dagens opgaver, hvilke aftaler borgerne har, hvilke opgaver der skal hjælpes med samt bestilling af ressourcer. Sensum Careplan minimerer risikoen for utilsigtede hændelser og giver mere tid til den direkte indsats. Alt information bliver samlet ét sted. Personalet kan sende beskeder og information til borgerne. Samtidig kan man hjælpe borgerne med at strukturere deres kalendere.
Sensum Careplan for borgeren
Sensum Careplan er en brugervenlig kommunikationsskærm udviklet til at gøre borgere med kognitive udfordringer mere selvhjulpne. Den bidrager med struktur, hjælp og tryghed i hverdagen. Systemet er sikkert og enkelt at bruge og skræddersyes til borgerens behov, så der kun er de moduler på skærmen, der er relevante for vedkommende.
Sensum Careplan for pårørende
Pårørende kan understøtte borgeren hos borgeren selv, men også på afstand. Med vores app til smartphones kan pårørende nemt sende beskeder til både borger og personale, hjælpe borgeren med aftaler i kalenderen, tilmelde sig som frivillig til aktiviteter og læse og skrive dagbogsnotater. Det er borgerens og personalets valg, hvad pårørende har indsigt i.
Tilpas Sensum Careplan med specialmoduler
Løsningen startede med 4 moduler, og i dag kan vi tilbyde over 42 – Sensum Careplan er i konstant udvikling og bliver ved med at udvikle sig, lærer nye ting og hjælper mennesket med at klare hverdagens udfordringer – uanset om det er en borger eller en medarbejder på et bosted eller plejehjem.

Tilkøbsmoduler
EG Sensum Careplan Mobile:
Vis mereEG Sensum Informationsstander:
Vis mereKontakt vores eksperter
EG leverer innovative it-løsninger til det offentlige baseret på bred forvaltningsfaglighed, dyb praksisviden og den nyeste digitale ekspertise kombineret med stor erfaring.
Ring til os på +45 7013 2211 og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.

Sales Executive
Martin Clemmensen Nielsen
Tlf: +45 7260 1062
Email: macni@eg.dk