Gør borgerservice enkel med EG Selvbetjening

Fleksibel selvbetjening tilpasset brugernes behov

  • Understøtter servicedesign med borgeren i fokus
  • Enkel, digital borgerservice – også for ikke it-kyndige borgere
  • Nemt at bygge og tilpasse selvbetjeningsforløb

Læs mere om EG Selvbetjening

EG Selvbetjening

Tilkøbsmoduler til EG Selvbetjening

mobil-tablet

Tabletunderskriftsmodul

Tabletunderskriftsmodul

Tabletunderskriftsmodulet til EG Selvbetjening giver borgeren mulighed for at afslutte digitale selvbetjeningsforløb ved at skrive under på en tablet med sin finger.

Læs mere (pdf)

For yderligere information

Peter Lund

Sales Executive, Public Sales

Peter Lund

Tlf.: +45 7220 7598

E-mail: plund@eg.dk

Dokumentation

Tekstkonceptmodul

Tekstkonceptmodul

Tekstkonceptmodulet til EG Selvbetjening gør det nemt at udforme tekster, så de passer til netop din kommunes tilbud og muligheder. Du finder og redigerer alle tekster i EG Selvbetjenings administrationsmodul og kan hurtigt danne dig et overblik over samtlige tekster i hver enkelt løsning.

Læs mere (pdf)

For yderligere information

Peter Lund

Sales Executive, Public Sales

Peter Lund

Tlf.: +45 7220 7598

E-mail: plund@eg.dk

rapportafvikling

Smart Designer

Smart Designer

EG SmartDesigner er et modul til EG Selvbetjening, som gør dig i stand til at digitalisere et hvilket som helst papirbårent forløb til brug i fx borgerservice eller kundebetjening.

Læs mere her

 

For yderligere information

Peter Lund

Sales Executive, Public Sales

Peter Lund

Tlf.: +45 7220 7598

E-mail: plund@eg.dk

Legal Mobile

Klagenævn

Klagenævn

EG Selvbetjening – Klagenævn er en intelligent selvbetjeningsløsning, der sikrer modtagelse af fuldt oplyste klagesager, når lejere eller udlejere indsender klagesager til kommunens husleje- og beboerklagenævn.

Læs mere (pdf)

For yderligere information

Peter Lund

Sales Executive, Public Sales

Peter Lund

Tlf.: +45 7220 7598

E-mail: plund@eg.dk

Kundereferencer

  • Uhensigtsmæssige arbejdsgange erstattet af selvbetjeningsløsninger

    Sønderborg Kommune har på otte måneder erstattet 100+ uhensigtsmæssige arbejdsgange med digitale selvbetjeningsforløb i EG SmartDesigner.

  • Tønder løfter vigtig del af servicestrategi med EG SmartDesigner

    Tønder kommune er godt i gang med at udfase alle flade filer og gøre det nemt og sikkert for borgerne at afgive private oplysninger med EG SmartDesigner.

  • Holbæk Kommune

    For at skabe en sikker kanal til borgerkontakt har Holbæk Kommune oprettet en særlig formular i EG SmartDesigner, der gør borgerdialogen enkel, hurtig og sikker.

  • Kalundborg Kommune

    Sikker digital borgerservice er vigtig for kommunen, der selv designer sine egne brugervenlige løsninger i EG Selvbetjening Smart Designer.

  • Silkeborg Kommune

    Job- og Borgerservice i Silkeborg Kommune har nu taget et dialogbaseret ansøgningsforløb baseret på EG Selvbetjening fra EG A/S i brug.

  • Struer Kommune – OIB Borger og NetForvaltning Vielse

    Struer Kommunes behov for en it-løsning der håndterer interne og borgerrettede blanketter førte til en integration mellem OIB Borger og NetForvaltning Vielse.

  • Egedal Kommune

    fra EG, for at gøre det attraktivt for borgerne at betjene sig selv via nettet.

  • Tårnby Kommune

    Tårnby Kommune har i samarbejde med EG implementeret EG Selvbetjening, som kvalitetssikrer dialogen og effektiviserer sagsbehandlingen.

  • Favrskov Kommune

    Favrskov Kommunes behov for at optimere arbejdsgange førte til implementering af EG Selvbetjening og NetForvaltning Vielse – en digitaliseret og effektiv løsning.

Kontakt os

EG leverer innovative it-løsninger til det offentlige baseret på bred forvaltningsfaglighed, dyb praksisviden og den nyeste digitale ekspertise kombineret med stor erfaring.

Ring til os på +45 7013 2211 (vores hovednummer) og få svar på dine spørgsmål, før du beslutter dig.

Sales Executive, Public Sales

Peter Lund

Tlf:  +45 7220 7598

Email:  plund@eg.dk