EG Selvbetjening

Fleksibel selvbetjening tilpasset brugernes behov

  • Understøtter servicedesign med borgeren i fokus
  • Enkel medbetjening – også for ikke it-kyndige borgere
  • Nemt at bygge og tilpasse selvbetjeningsforløb

Læs, hvad dine kolleger mener

I stedet for selv at skrive en masse om vores løsninger har vi spurgt dine kolleger om, hvad de mener, de får for pengene hos EG.

  • Silkeborg Kommune – satte strøm til ansøgningerne

    Silkeborg Kommune sætter strøm til legaterne og har nu gladere borgere og færre omkostninger.

  • Favrskov Kommune

    Favrskov Kommunes behov for at optimere arbejdsgange førte til implementering af OIB Borger og NetForvaltning Vielse – en digitaliseret og effektiv løsning.

  • Tårnby Kommune – OIB Borger

    Tårnby Kommune har i samarbejde med EG implementeret selvbetjeningsløsningen OIB Borger, som kvalitetssikre dialogen og effektiviserer sagsbehandlingen.

  • Egedal Kommune

    fra EG, for at gøre det attraktivt for borgerne at betjene sig selv via nettet.

  • Struer Kommune – OIB Borger og NetForvaltning Vielse

    Struer Kommunes behov for en it-løsning der håndterer interne og borgerrettede blanketter førte til en integration mellem OIB Borger og NetForvaltning Vielse.

Nyheder og artikler

28sep
Nyhed
Nu kan kirkegårdens brugere finde billeder på findgravsted.dk