Offentlig digitalisering

EG tilbyder offentlig digitalisering baseret på faglighed, erfaring og samarbejde. Vælg dit område:

Offentlig digitalisering, services og uddannelse til regioner, kommuner og specialområdet

Få overblikket over EG's samlede portefølje:

  • Løn og Vagtplanlægning
  • Administration og Selvbetjening
  • Social og Sundhed
  • Services og Uddannelse
Tilbage
Frem

Nyheder og artikler - offentlig

15jun
Nyhed
Lørdag: Vær med, hvor EG er på Folkemødet
Article /  Per Vinther
Digitalisering og it er bærende elementer
Article /  Den Offentlige
COK: Digitalisering kræver ledelse

Kundereferencer

  • Region Midtjylland

    EG Shareplan har gjort arbejdet med planlægning, koordinering af medarbejdernes opgaver, og kommunikation med borgerne smartere for Specialområde Autisme.

  • Bedre udnyttelse af SD Tjenestetid giver pote i Holstebro

    Fælles forståelse og kontekst for arbejdet med vagtplanlægning sikrer de faglige ydelser, økonomien og medarbejdernes tilfredshed.

  • Kalundborg Kommune

    Sikker digital borgerservice er vigtig for kommunen, der selv designer sine egne brugervenlige løsninger i EG Selvbetjening Smart Designer.

  • Hjørring Kommune - SD Løn

    Hjørring Kommune har forlænget samarbejdet med EG på en SKI-kontrakt og har med ny app-strategi opnået større gennemsigtighed i løn- og personaledata.

  • Kalundborg Kommune

    Kalundborg Kommune arbejder med VUM i EG Sensum. Med EG blev der foretaget kritisk gennemgang af arbejdsgange for optimering og effektivisering af workflows.

  • Herning Kommune

    Man kan altid optimere sine arbejdsgange

    Ved indførelsen af nyt lønsystem – SD Løn – valgte kommunen at gennemføre en best practice-workshop med EG's proceskonsulenter. Tiden viste sig at være godt givet ud.

  • Silkeborg Kommune - Pædagogisk Psykologisk Rådgivning

    "Vi håber på at opnå generelle forenklinger i medarbejdernes administrative arbejdsgange, og ikke mindst, at det bliver nemmere at journalisere, sende post og følge op på aftaler – kort sagt er ambitionen, at medarbejderne skal bruge mindre tid på det administrative".

  • Glostrup Kommune

    Beboernes klager havner direkte på nævnsmedlemmernes iPads.

  • Horisonten

    Nystartet døgntilbud havde brug for dokumentationssystem.