16. marts 2018

Tenerife in April – hot news for SMV'er

Så blev den endelig lanceret; cloud-løsningen Microsoft Dynamics 365 Business Central - også tidligere kendt som Tenerife.

Dynamics 365 Business Central gør det muligt for kunder at opgradere deres entry-level finans software og eksisterende ERP-systemer til én, sammenhængende løsning, som er let at implementere og udbygge i takt med at virksomhedens behov ændrer sig.


Siloer byttes ud med end-to-end overblik over virksomheden

Business Central erstatter enkeltstående systemer og organisatoriske siloer med et samlet overblik over hele virksomheden, på tværs af finans, operations, salg og kundeservice.

Desuden gør automatisering og workflows fra Outlook, Word og Excel virksomhedens processer mere effektive samtidig med, at strømlinede data og business analytics capabiliteter leverer business insights, som giver et bedre datadrevet grundlag for virksomhedens vigtige beslutninger.

Da løsningen har samme kodebase som Dynamics NAV, giver Microsoft Dynamics 365 Business Central også en lang række attraktive muligheder for virksomheder, som anvender Dynamics NAV, og som overvejer at migrere til en cloud-løsning.

Microsoft Dynamics Business Central vil være tilgængelige fra den 2. april 2018 i 14 lande, inklusiv Danmark og Sverige.


Transformationen af din virksomhed starter her

EG har stor erfaring med at hjælpe vores kunder med at transformere og udbygge deres virksomhed med industri-fokuserede løsninger baseret på Dynamics 365 og Dynamics NAV platforme.