Ny mobil app giver mulighed for sagsoverblik i lommeformat
07. december 2018

Ny mobilapp giver mulighed for sagsoverblik i lommeformat

Vi har netop udvidet vores Opus2i-system til også at omfatte en mobilapp. Den nye app giver dig adgang til et hurtigt overblik over alle jeres sager direkte fra mobiltelefonen. Det gælder, uanset hvor mange I er i virksomheden. Er der flere bedemænd i firmaet, kan du vælge, om du kun ser egne sager eller sager knyttet til en bestemt filial. Du kan altså hurtigt få et overblik over en kollegas aktuelle sager, hvis en kollega har ferie eller er sygemeldt.

Bestem selv, hvad du vil se

Appen er opbygget, så du kan opsætte et filter på de sager, du ønsker at se på telefonen. Du kan fx vælge kun at se dine egne sager, en kollegas sager eller sager for en specifik afdeling. Du bestemmer også selv, hvor gamle sagerne må være, og om du også vil kunne se de afsluttede sager. På baggrund af filtret vises de ønskede sager i en overbliksskærm, hvor du ved hjælp af ikoner hurtigt får overblik over status på tværs af alle sagerne.

Nem søgning med fritekst

Du kan naturligvis også foretage fritekstsøgning på sager. Indtast fx en del af afdødes eller kontaktpersonens navn, og få en overskuelig opstilling af den valgte sag frem på mobilen. Den vil indeholde aktuel status i relation til krematoriet, alle vigtige oplysninger og kontakter, oplysninger om ting, der skal huskes, de kørsler, der er aftalt – og de notater, der er knyttet til sagen.

Du har fra appen også mulighed for at se de bilag, der er blevet knyttet til sagen. Det kan være prisoverslaget eller samtykket, men det kan også være dødsannoncen eller salmetekster, der skal benyttes ved højtideligheden. Det eneste, det kræver, er, at dokumentet skal være knyttet til sagen.

Brug GPS'en til hurtig hjælp

Da din smartphone også indeholder GPS, kan du hurtigt få hjælp med vejvisning. Du kan også underskrive ved at trykke på kortet under adresseoplysningen eller starte en telefonsamtale ved et tryk på kontaktoplysningen. På den måde sparer du meget tid og har altid alle relevante oplysninger lige ved hånden.

Hent appen i App Store eller på Google Play

Vores nye app kan hentes i App Store og på Google Play. Den er en integreret del af din bedemandsløsning og dermed ikke noget, der skal tilkøbes. Download appen, og log på med dine normale loginoplysninger. Adgangen til appen styres af din kontoadministrator. Er du i tvivl om, hvordan du kommer i gang, er du meget velkommen til at kontakte vores kundesupport.