Spar tid med Elektronisk Bilagshåndtering

Fysisk bilagshåndtering har traditionelt været en del af dagligdagen for alle med økonomisk ansvar hos landets kirker, kirkegårde og krematorier. Skift til digital håndtering af bilag - det er nemt og sparer tid.

Elektronisk Bilagshåndtering

Med Elektronisk Bilagshåndtering er alle bilag tilgængelige digitalt og gør godkendelsesprocessen nemmere og mere overskuelig. Det minimerer fejl og forglemmelser.

Samtidig kan man undgå tunge fysiske processer med at registrere, kontere, godkende, bogføre og arkivere. Det kan gøres enkelt med få klik.

Sådan deltager du:

For at deltage på dette webinar skal du blot bruge din computer, internetforbindelse og et headset/højtaler. Bemærk, at du inden start på webinar skal have testet, at din PC kan afspille lyd.

Varighed:
Kurset varer ca. 45 minutter og der vil under webinaret være mulighed for at stille spørgsmål.

Elektroniske bilag

Scanning
For registrering
Attestering
Kontering
Portal
Bogføring

Kreditorsystemet

Opret kreditor
Bogføring kreditor
Betaling kreditor
EAN faktura