AdvoPro i Outlook

På dette gratis webinar får du en gennemgang af AdvoPro i Outlook – og ikke mindst en fornemmelse af, hvor nemt og intuitivt det er at bruge. 

Tilmeld dig webinar

Webinar_ AdvoPro i Outlook

Du behøver ikke at forlade Outlook for at sagsbehandle.

  • Du har en oversigt over de seneste sager, du har arbejdet på, og kan hurtigt genoptage sagsbehandlingen.
  • Du kan se en sag, udarbejde et dokument, registrere tid eller se sagens posteringer.
  • Med ”mine timer” har du det fulde overblik over din tidsregistrering.
  • Med ”træk og slip” kan du hurtigt og nemt tilknytte en eller flere mails til en sag.
  • Med ”mine opgaver” har du det fulde overblik over, hvad der skal ske i dine sager.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til webinaret.

Sådan deltager du

Når du har tilmeldt dig, får du en mail med et link til møderummet. Ved at klikke på linket, kommer du ind på Adobe Connect. Hvis det er første gang, du bruger programmet, vil du blive bedt om at downloade appen. Vi anbefaler, at du følger instruktionerne til brug af appen, da det giver den bedste kvalitet.

Du vil kunne stille spørgsmål i chatten undervejs.

Datoer

13. april 2021
10.00 - 10.30

Tilmeld