Kundereference

REMA 1000

EG har igennem en årrække været REMA 1000's primære leverandør af it-services til de cirka 280 butikker i hele landet. EG er med hele vejen, fra opsætning og installation af POS-udstyr og pc'er i nye butikker, til de tages ned, når butikker flytter.

Samarbejde skaber det bedste resultat

Vi ser ikke EG som en leverandør. Vi ser EG som en samarbejdspartner. Og i et godt samarbejde, der strækker man sig lige lidt ekstra, for at få det hele til at fungere perfekt. Lars Ruben Hansen, it-chef, REMA 1000

 

EG har igennem en årrække været REMA 1000's primære leverandør af it-services til de cirka 280 butikker i hele landet. EG er med hele vejen – fra opsætning og installation af POS-udstyr og pc'er i nye butikker, til de tages ned, når butikker flytter.

EG står for support og teknisk service i alle butikkerne – og det foregår i et tæt samarbejde mellem REMA 1000 og EG, forklarer it-chef i REMA 1000, Lars Ruben Hansen:

"EG's løsninger og services fungerer rigtig godt – der er selvfølgelig altid forbedringspunkter, men gennem løbende statusmøder følger vi op og spørger os selv, "er der noget i supporten eller leverancen, vi kan optimere?". På den måde har vi fået en rigtig god indbyrdes forståelse for hinanden, og vi sikrer, at udviklingen går den rigtige vej."

 

Det tætte samarbejde viser sig også i supporten:

"Supporten har fået et godt omdømme ude i butikkerne. EG har nogle supportmedarbejdere, som vi snakker rigtig meget med, og vi har fået en gensidig forståelse for hinandens arbejde, og det skaber grobund for et rigtig god samarbejde. Langt de fleste sager bliver løst på samme dag. Vi oplever ikke, at mange opgaver ligger hen over natten. Og den hastighed er rigtig vigtig, når det kommer til support og teknisk service i butikkerne – at man får hjælp med det samme, og teknikkerne får tingene til at virke." fortæller Lars Ruben Hansen.

EG leverer i hele Danmark, og det har stor betydning, når man driver en landsdækkende kæde med butikker fra Skagen til Falster: "Det er en stor fordel, at EG er landsdækkene – de dækker ikke kun Jylland eller Sjælland. Og så fungerer leveranceaftalerne bare. Når der skal opsættes en ny butik, går det som planlagt, og vi er oppe at køre med det samme. EG's folk ved lige præcis, hvad de skal."

 

 

Læs hele casen om REMA 1000