
Den personlige kontakt er vigtig
"Når jeg har et spørgsmål eller et problem og ringer til hotline, sparer det meget tid, at jeg kender dem, jeg taler med. Vi har mødt hinanden på kurser gennem årene, ogde kender min historie og mine daglige udfordringer. Jeg skal ikke begynde med at forklare, hvem jeg er, og hvilken virksomhed det drejer sig om. Derfor bliver problemerne løst hurtigt og effektivt, og det er en rar og tryg fornemmelse at henvende sig,” siger Anne Colding.
Lønsedlerne er altid fejlfrie, og det giver tryghed, at man ikke skal bekymre sig om at tjekke systemet.Anne Colding, lønansvarlig , ITW Byg

ITW Byg
Region
Midtjylland
Målgrupper
Private
Produkter
Træ, beton, stål, gips
Om virksomheden
I seks år har Anne Colding været ansat som lønansvarlig hos virksomheden ITW Byg. Hun bruger i sit daglige virke EG’s lønsystem ASPECT4 HRM og har stor nytte af det personlige forhold, hun har opbygget til EG gennem årene.
Website
Kontakt os
Vil du høre mere om vores ASPECT4?
Kontakt vores brancheeksperter, og fortæl os om din virksomheds behov, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Director, Commercial Excellence
Bo Eriksen
Tlf: +45 7260 1170
Email: bo.eriksen@eg.dk
Bo Eriksen er ansvarlig for EG's ASPECT4 logistik- og trælastafdelinger. Bo har en fortid som revisor hos EY, er instruktør på EG Sales Academy og er uddannet i forandringsledelse. Bo fokuserer på at hjælpe kunder med at skabe størst mulig indsigt i deres egen forretning. På den måde hjælper han virksomheder med at definere og opnå deres fulde potentiale, blandt andet ved at optimere deres ROI og udvikle forretningen med it-værktøjer. Kontakt Bo, hvis du vil høre mere om: forretningsunderstøttende it, økonomistyring eller forretningsudvikling og -optimering.

Vice President, ASPECT4 Management
Steen Ravn
Tlf: +45 7260 2148
Email: steen.ravn@eg.dk
Steen Ravn leder et team, der hver dag hjælper virksomheder i transportbranchen med at skabe optimale arbejdsprocesser, som er understøttet af deres it-løsninger. Steen tror på, at stærkt teamwork, hvor alle får mulighed for at udnytte deres styrker, er fundamentet for at skabe værdi for kunderne og sammenhæng mellem strategi, processer og it.