Fremtidssikret medlemsløsning

Værktøj til professionel styring af medlemmer

EG Capto Medlemsløsning til alle former for medlems-, bidragsyder- og interesseorganisationer samt faglige organisationer og foreninger.

Løsningen er testet og godkendt af Microsoft.
 

Scroll ned og læs mere her på siden

Portal til medlemsorganisationer

Moduler til medlemsløsningen

Hent mail

Hent mail

Hent mail

Hent mail er en tillægsfunktion til medlemsløsningen, som giver øget fleksibilitet og et bedre overblik.

Løsningen er udviklet både til den lille forening og de største landsdækkende organisationer.

Hent mail er en funktion, der gør det muligt at importere og tilknytte Microsoft Outlook e-mails og andre filtyper til en rådgivningspost direkte i medlemsløsningen. Dermed kan du samle al korrespondance og rådgivning med dine medlemmer ét sted.

Effektiv journalisering
Når foreningens medarbejder har sendt eller modtaget en e-mail, som skal knyttes til det enkelte medlem, kan der inde fra medlemsløsningen vælges en Hent mail-knap, hvorefter Microsoft Outlook åbnes. Det er nu muligt at markere den/de sendte eller modtagne e-mails, hente dem ind og knytte dem til medlemmet, sådan at e-mailen kan genåbnes fra Microsoft Dynamics.

E-mails og filer gemmes herefter i Microsoft Dynamics, og kan deles på tværs af organisationens medarbejdere. Endvidere medtages filerne, når der tages back up af Microsoft Dynamics.

Medarbejderen kan anvende rådgivningspostens kode til statistik over den/de forskellige typer af rådgivning og korrespondance.

Kampagnepakke

Kampagnepakke

Kampagnepakke

Kampagnepakken gør det muligt at håntere både indsamlede beløb og bidragsydere.

Kampagnepakken gør det lettere for indsamlingsorganisationer at håndtere bogføring af indsamlede beløb og samtidig holde styr på hvilke bidragsydere, der har betalt i forbindelse med hvilken indsamling.

Til hver indsamling er det muligt at angive en posteringstype, så du på det enkelte medlem hurtigt kan se, hvilken indsamling medlemmet har bidraget til. Du kan også koble en kampagnekode på og dermed følge indtægterne på den givne kampagne.

Udlæsning af OCR-streng
Med udgangspunkt i en målgruppe er det muligt at udlæse en fil med stamdata og et betalings-id. Det gør muligt at indlæse oplysningerne direkte i Microsoft Dynamics med relation til den konkrete kampagne.

Indlæsning af automatiske betalinger
Ved indlæsning af betalingsfil fra banken, hvor betalings-id’et overholder formatet, sørger medlemsløsningen for, at der bliver dannet to kladdelinjer

  • én af typen faktura
  • én af typen betaling

Ved bogføringen vil der blive dannet de nødvendige finans- og debitorposter i Microsoft Dynamics.

Salgsdokumentstyring

Salgsdokumentstyring

Salgsdokumentstyring

Send salgsdokumenter som vedhæftede filer, direkte fra Microsoft Dynamics til en specifik e-mailadresse.

Modulet gør det muligt at sende dokumentet som vedhæftet PDF-fil til en e-mailadresse samtidig med den normale udskrivning af salgsdokumenter (faktura, kreditnota, kontoudtog) finder sted fra Microsoft Dynamics. Du reducerer den normale arbejdsproces med pakning og udsendelse af faktura, kreditnota eller kontoudtog til et minimum.

Enkel opsætning
På den enkelte debitor angiver du den ønskede forsendelsesmetode og den e-mailadresse, der skal modtage dokumenterne. Forsendelsesmetoden kan enten være papir, PDF eller "Begge".

Når bogføring og udskrivning af faktura og kreditnota foretages, vil Microsoft Dynamics automatisk generere et PDF-dokument og sende dette pr. e-mail til debitoren. Samtidig gemmes PDF-dokumentet i en angivet mappe.

Forudsætninger
Det er en forudsætning, at Microsoft Outlook 2010 anvendes, og at der samtidig er installeret en PDF-printer. Du skal have adgang til det netværksdrev, hvor dokumenterne gemmes.

Kontakt os

Vil du vide mere om vores løsning til medlemsadministration?

Kontakt os og hør, hvordan vi kan hjælpe dig – også hvis du ønsker en demonstration af løsningen.

Senior Sales Executive

Preben Thomsen

Tlf:  +45 7013 2211

Email:  kontakt@eg.dk