Et unikt ØNH-lægesystem
EG Clinea er i dag Danmarks største ØNH-lægesystem, og det forpligter! Vi arbejder derfor ud fra et erklæret mål om at være i front og tilbyde markedets bedste speciallægesystem.
Der er velfungerende integration af både audiometri, tympanometri og stapediusrefleks-tærskelbestemmelse indført i programmerne. Jeg er ovenud tilfreds med systemet og især den hastighed, som genvejstaster og personlig tilpasning muliggør. Service og support har været i top.Jacob Fisker, ØNH-læge, Øre-næse-halsklinikken i Bagsværd
Når du vælger EG Clinea til din praksis, vælger du samtidig ØNH-specialets største og mest udbyggede system.
Via vores mangeårige samarbejde med markedets instrumentleverandører tilbyder vi integration til de fleste instrumenter i din ØNH-praksis, samt Noah-integration til høreapparattilpasning - som den eneste leverandør til privatpraksis.
Ring til EG HealthcareEG Clinea tilbyder en standardprogrampakke, der understøtter arbejdet inden for ØNH-specialet med audiometri- og tympanometrimoduler m.m.
Ud over standardmodulerne kan du supplere med specialmoduler udviklet særligt til ØNH-specialet.
EG Healthcare er meget mere end blot klinikkens traditionelle leverandør af patientjournalsystemet. Vi ser i langt højere grad os selv som kundens rådgiver, bindeled til 3. part leverandører omkring instrumenter eller koordinator til en samlet leverance. Vi tilbyder klinikken en palet af øvrige relevante services og produkter, som gør os til klinikkens totalleverandør.
Se, hvilke andre øre-næse-halslæger, der bruger EG Clinea i deres praksis.
Se brugerliste herSå skulle du bruge tre minutter på at se denne lille tegnefilm. Den beskriver, hvordan IP-telefoni kan være med til at sikre, at du får struktur på patientkontakten, får skabt overskud til andre arbejdsopgaver, og at klinikken har glade patienter.
Løsningen kan bruges af både alment praktiserende læger og speciallæger.
Læs mere om IP-telefoni herMed EG Clinea får du automatisk adgang til vores unikke supportkoncept – så du er sikret den hjælp, du har brug for, når du har brug for den!
Vores servicedesk er dit "Single Point of Contact", når du har behov for support. Gennem best practice-metoder (ITIL) sikrer vi en ensartet, struktureret og effektiv behandling og dokumentation af enhver henvendelse.
Allerede kunde og brug for support? Tryk her!Vi har lukket