Tak for din henvendelse
Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Vi glæder os til at fortælle dig mere.
Med EG One Go er det slut med traditionelle arbejdssedler. Dine medarbejdere registrerer hurtigt time- og materialeforbrug på deres smartphone, allerede mens de er hos kunden, og kan også se, hvad kollegerne har registeret.
Det sparer tid og minimerer risikoen for fejl og forglemmelser.
Når du har godkendt tidsregistreringen og materialeregistreringen i EG One, er dine projekter økonomisk opdateret, og du har løngrundlaget klar til næste lønkørsel. Det giver indblik i økonomien på samtlige opgaver og gør det nemt at udstede korrekte fakturaer, så du hurtigere kan få betaling for afsluttede opgaver.
Du opretter og tildeler nemt opgaver til dine medarbejdere med EG One, så de let kan bruge EG One Go på en smartphone eller tablet til at slå op, hvilke opgaver de skal nå.
Dine medarbejdere kan også se, hvilke adresser der skal køres til, og om der fx er aftaler eller bemærkninger, de skal være opmærksomme på.
Det gør det nemt at planlægge arbejdsdagen, minimere tidsspilde, stress og misforståelser – og giver et godt grundlag for at styrke professionalismen og gøre kunderne glade.
Efter to måneder med EG One er jeg imponeret og jubler over, hvad det kan gøre for vores firma.Lars Norup, indehaver, Rørbæk Tømrer- og Snedkerforretning ApS, Hobro
Vi har lukket
Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Vi glæder os til at fortælle dig mere.
Der er desværre sket en fejl, men prøv igen. Kontakt webmaster@eg.dk, hvis du får beskeden flere gange.