support
05. oktober 2020

To nye supportere hos EG Healthcare

Vi har udvidet teamet med nye medarbejdere. Mød Kristian og Ashok, der er klar til at hjælpe, når I ringer ind til supporten.

Kristian

Jeg hedder Kristian og har en faglig baggrund som it-supporter. Jeg har arbejdet med forskellige områder inden for it i 8 år. Tidligere har jeg været mange år inden for detailhandel og har derigennem masser af erfaring med kundebetjening. Privat bor jeg i Vejle med min lille familie.

Jeg har nu været en del af EG-holdet i en måned, og føler at jeg er kommet rigtig godt ind i sagerne.

EG Clinea er et omfangsrigt system og samtidig et værktøj, som virkelig mange patienter dagligt gennem klinikkerne sætter deres lid til funktionaliteten og stabiliteten af. Jeg er glad for at være med til at løfte den opgave det er at hjælpe med at afklare spørgsmål, der uundgåeligt dukker op hen ad vejen, og føler mig samtidig virkelig godt taget imod i EG.

Ashok

Mit navn er Ashok Kumaran. Før jeg startede i EG Healthcare, har jeg de sidste fem år været i detailbranchen, primært som sælger.
Som ny på kontoret føler jeg, at jeg er blevet modtaget med åbne arme - både af kunder og kollegaer. Der er en stor forståelse for, at man er ny, og man bliver mødt med en god tålmodighed.

Arbejdet i supporten er spændende, fordi man ikke ved, hvad opkaldet kommer til at dreje sig om. Nogle gange er det emner, som man meget hurtigt kan klare, og så er der opkald, der handler om noget, man lige skal tænke sig ekstra godt om for at give et svar på. Man lærer hele tiden noget nyt.

Jeg ser frem til nogle gode samtaler med jer.