Support
01. december 2019

Kundetilfredshed i top

Vi har tidligere fået ros for vores indsats i EG Brandsoft-supporten, hvor vi har gennemført flere tiltag. Blandt andet har vi oprettet vores helt eget support-setup for at kunne give hurtigere og bedre hjælp og sikre, at I kommer i direkte kontakt med en Brandsoft-medarbejder, når I ringer ind til os med spørgsmål. Nu har vi fået mere feedback.

Ros for service - tak
Resultatet af kundetilfredshedsundersøgelsen er kommet, og det er et resultat, vi kun kan være yderst tilfredse med. Undersøgelsen viser, at vi i EG Brandsoft i år får højeste score på kundetilfredshed til dato og ligger i top på den service, vi leverer.

Fx scorer EG Brandsoft højt på at være en troværdig virksomhed og på at levere en høj kvalitet i supporten. Desuden viser resultatet, at EG Brandsoft i høj grad lever op til kundernes forventninger, ligesom der er ros for vores branchekendskab og erfaring.

Alle sammen parametre, som vi meget glade for at score højt på. Vi har undervejs fået kommentarer, også på områder, hvor vi kan forbedre os, blandt andet er der ønsker til bestemte tekniske funktioner, og det vil vi se nærmere på.

Du er altid velkommen til at komme med ris og ros. Vi er bevidste om, at gode resultater i kundetilfredshedsundersøgelsen forpligter. Vi lægger os i selen, også fremover.